Podmínky ochrany osobních údajů
Ochrana osobních údajů
Společnost Sourcing s.r.o. se sídlem Úvoz 230/1, Malá Strana (Praha 1), PSČ 118 00, IČO: 17127149 (dále jen „Sourcing“ nebo „my“), prohlašuje, že veškeré osobní údaje (dále jen „údaje“) jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu s platnými zákonnými ustanoveními v oblasti ochrany osobních údajů.
Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Osobním údajům a jejich ochraně proto věnujeme náležitou pozornost. V těchto Zásadách zpracování osobních údajů (dále jen „Zásady“) naleznete informace o tom, jaké osobní údaje o vás shromažďujeme, z jakého právního titulu je zpracováváme, k jakým účelům je používáme, jak dlouho je uchováváme, komu je můžeme předávat a jaká práva máte v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů.
1. Jaké osobní údaje zpracováváme?
Využíváte-li služeb naší společnosti, zpracováváme o vás různé druhy údajů.
1.1. Pokud nakoupíte
Nejčastější údaje, které nám poskytujete, jsou získané prostřednictvím formuláře pro objednání zboží či jiných služeb na našich webových stránkách. Tyto údaje jsou potřebné pro uzavření a plnění kupní smlouvy.
Tyto údaje jsou rozděleny na:
- Identifikační údaje: jméno a příjmení, a v případě nákupu na firmu IČO a DIČ
- Kontaktní údaje: e-mailová adresa, poštovní adresa, fakturační adresa, telefonní číslo, platební údaje;
- Údaje o trvání smlouvy: zakoupené produkty, objem poskytnutých služeb a zákaznický segment.
1.2. Pokud se registrujete
Pokud se registrujete pro zákaznický účet, zpracováváme následující údaje:
- Identifikační údaje: jméno a příjmení, IČO, DIČ (v případě nákupu na firmu)
- Kontaktní údaje: e-mail, adresa, telefon, bankovní spojení, platební údaje
- Přihlašovací údaje: přihlašovací jméno a heslo (bez přístupu k samotnému heslu)
1.3. Pokud jste odběratelem obchodních sdělení
Můžete od nás odebírat obchodní sdělení týkající se podobných produktů a služeb, jako jste si u nás zakoupili. Odběr těchto sdělení můžete kdykoli odmítnout.
1.4. Pokud navštívíte naše webové stránky
Při návštěvě našich webových stránek shromažďujeme následující údaje:
- IP adresu, údaje o nastavení prohlížeče a jazyka, navštívené stránky, čas strávený na webu
- Cookies, které jsou podrobněji popsány v samostatné části níže.
1.5. Pokud nás kontaktujete
V případě kontaktu s naší zákaznickou podporou prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo sociálních sítí zpracováváme záznamy této komunikace, abychom mohli řešit vaše požadavky.
2. Za jakým účelem osobní údaje zpracováváme?
2.1. Plnění kupní smlouvy
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem plnění kupní smlouvy, zpracování objednávek, doručení zboží a související komunikace.
2.2. Vedení zákaznického účtu
Pokud se registrujete, vaše osobní údaje zpracováváme za účelem vedení zákaznického účtu a poskytování výhod spojených s registrací.
2.3. Marketingové nabídky
Pokud jste naším zákazníkem, můžeme vám zasílat obchodní sdělení o produktech podobných těm, které jste si již zakoupili.
2.4. Zajištění provozu webových stránek
Shromažďujeme a analyzujeme údaje o Vašem chování na našich webových stránkách za účelem zlepšování jejich funkčnosti a obsahu.
3. Na jakých právních základech osobní údaje zpracováváme?
- Plnění smlouvy: údaje zpracováváme na základě nezbytnosti pro plnění smlouvy (nákup, registrace).
- Právní povinnosti: některé údaje musíme zpracovávat kvůli splnění právních povinností (účetnictví, daňové předpisy).
- Oprávněný zájem: údaje zpracováváme za účelem přímého marketingu nebo ochrany majetku (např. kamerové systémy).
- Souhlas: pro zasílání obchodních sdělení zpracováváme údaje na základě vašeho souhlasu, který můžete kdykoliv odvolat.
4. Komu osobní údaje předáváme?
Vaše osobní údaje můžeme předávat:
- Poskytovatelům platebních služeb a přepravním společnostem pro zajištění objednávek
- Partnerům, kteří nám pomáhají s rozesíláním obchodních sdělení nebo správou webu
- Právním a finančním poradcům, soudům a úřadům za účelem plnění našich zákonných povinností.
Vaše údaje předáváme pouze v případě, že je to nezbytné pro plnění smlouvy nebo splnění našich povinností.
5. Po jakou dobu osobní údaje zpracováváme a jak jsou zabezpečeny?
5.1. Doba uchování
Osobní údaje zpracováváme po dobu trvání smluvního vztahu a následně po dobu nutnou pro splnění našich právních povinností. Například účetní doklady musíme uchovávat po dobu 10 let. Ostatní údaje zpracováváme po dobu trvání souhlasu nebo do jeho odvolání.
5.2. Zabezpečení
Vaše osobní údaje jsou chráněny technickými a organizačními opatřeními, včetně šifrování, které zabraňují neoprávněnému přístupu, ztrátě nebo zneužití dat.
6. Soubory cookies
Používáme cookies k tomu, aby naše webové stránky mohly správně fungovat, a také pro analytické a marketingové účely. Podrobnosti o tom, jaké cookies používáme, naleznete v samostatné části těchto Zásad.
7. Jaká máte práva a jak je můžete uplatnit?
Máte právo:
- Na přístup ke svým osobním údajům
- Na opravu nebo doplnění údajů
- Na výmaz osobních údajů
- Na omezení zpracování
- Vznést námitku proti zpracování
- Na přenositelnost údajů
Svá práva můžete uplatnit kontaktováním nás na níže uvedených kontaktech.
8. Kontaktujte nás
V případě jakýchkoli dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás kontaktujte na:
Sourcing s.r.o.
Úvoz 230/1, Malá Strana (Praha 1), 118 00 Praha
E-mail: hwojdylova@atlas.cz